Over mij

Mijn foto
Hallo, Leuk dat je mijn blog gevonden hebt. Ik ben Yvonne. Ben getrouwd met Nico en samen hebben we een zoon en een dochter die inmiddels volwassen zijn. We hebben een golden retriever Luna.Sinds 21 maart 2013 zijn wij de trotse opa en oma van Jason. Ik ben altijd al creatief geweest. Tekenen heb ik ook veel gedaan. Ook houtskool portretten. Dit soort tekeningen heb ik ook een paar keer in opdracht gemaakt. Ik schreef altijd al een tekstje bij de foto´s en maakte kleine versieringen rondom de foto. In 2006 kwam ik in aanraking met scrappen.Vanaf die tijd ben ik redelijk verslaafd geraakt. Nu maak ik ook kaarten en allerlei andere leuke creatieve dingen. Lieve groetjes, Yvonne

zondag 27 februari 2011

Just sittin´here thinking of you


Hallo,

Ik doe met deze kaart mee aan de challenge van Just Magnolia. Deze keer heb ik me nog meer verdiept in het inkleuren met distressinkt. Ik heb hele handige tips gevonden. En nu wordt het heel veel oefenen. De vlinders zijn gemaakt met mijn Silhoutte en ik heb ze bewerkt met distressinkt Dusty concord en Bundled sage. Daarna met versamark bewerkt en embossingpoeder. Het leuke gehaakte bloemetje heeft mijn moeder van 81 jaar gehaakt. Leuk he.. Ik vond het leuk om eens een keer een heel andere kleur te gebruiken vandaar het paars.

Groetjes,
Yvonne
Posted by Picasa

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem heel mooi zeg!!!!!
    Moiie kleurcombi.
    Gr. Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi sweetie, this is stunning, loving your colours amazing creation, thank you for joining us this week with our sketch challenge at Just Magnolia/Hanglar and Stanglar, good luck hugs pops x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een snoepie Yvonne, mooie kleurtjes
    leuk dat je meedoet aan de DYSU challenge deze week
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card Yvonne, so sweet and pretty.
    Thanks for entering my candy
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen